Currency:
Contul meu. 

Finalizeaza comanda rapid - click aici

Comutare în navigare
Coșul meu

Politica de retur

      "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu OG 34/2014, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.


II. Clientul se obliga sa notifice in scris printr-un e-mail la adresa nicoltexromania@yahoo.com   , intentia sa de a returna produsul/produsele achizitionate, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor, iar in cel mai scurt timp va primi un e-mail cu instructiuni de returnare. Pentru a fi acceptata returnarea acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit; produsul/produsele nu trebuie sa fie folosite, zgariate, murdare  sau deterioarate). De asemenea trebuie completat formularul de retur


Dupa notificare, clientului ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice de la primirea lor, in caz contrar, consideram cererea nefondata/invalida si putem refuza returul. 


       Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cu valoare egala sau mai mare decat valoarea produsului comandat initial, cheltuielile de livrare fiind suportate de cumparator.


       Clientul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii: 


- in cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit
- in cazul in care se depaseste termenul de 14 zile calendaristice de la primirea produsului
- in cazul in care produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).


•    In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 30 zile calendaristice de la confirmarea returului.
•    In cazul inlocuirii produsului cu altul disponibil pe stoc, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
•    In cazul in care Clientul care a returnat un produs cu defect, si  nu dispunem de un produs corespunzator pentru inlocuire, vom oferi clientului contravaloarea produsului. 
•    Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
•     In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client, exceptie facand situatia in care ati primit alt produs sau marime decat cele comandate de dumneavoastra, caz in care compania noastra  va suporta contravaloarea transportului. 
         In cazul in care ati primit alt produs decat cele comandate de dumneavoastra,  va rugam sa ne contactati in maxim 48 ore printr-un e-mail la adresa:   nicoltexromania@yahoo.com

    Orice reclamatii privitoare la calitate, piese lipsa, deteriorari la tranport etc  se pot face in maxim 48 ore de la momentul primirii, in scris la adresa de email de mai sus.

   In situatia in care curierul se prezinta cu un colet lovit/spart/desfacut:   fie contactati-ne telefonic la 0761.367.117  pana sa semnati de primire,  fie daca primiti scrieti pe documentul curierului  (unde semnati de primire) : Colet primit deteriorat la transport. 

Pentru returnari trimiteti coletul, cu orice companie de curierat rapid pe adresa de retur:

Nicoltex SRL,   Sos. Spatarului 11  , Buzau 120200, Romania, tel.0338105210 , 0761.367.117
            
Indiferent de compania de curierat rapid,  taxa de transport pentru retur va fi suportata de dumneavoastra, conform reglementarilor in vigoare.  

Banii se pot returna doar in cont,  in contul si conform datelor  furnizate de client in Formularul de Retur.  NU se accepta colete sau returnari cu plata ramburs, deoarece orice produs trebuie verificat inainte de a se returna banii.